Motiv de rugaciune

Un motiv de rugaciune: cand am fost anul trecut in Pakistan am intalnit un frate care a fost arestat si persecutat pentru 52 de zile pentru ca a fost intr-o misiune in nordul Pakistanului la un grup etnic. In acets grup etnic nu se stie sa existe vreun crestin. Cand am fost acolo am vorbit cu el si l-am invitat sa vina in Romania pentru un an de zile pentru o perioada de odihna si vindecare, ca urmare a tarumei prin care a trecut. Saptamana trecuta a fost la ambasada romaniei din Islamabad si a depus actele; acum asteapta respunsul autoritatilor romane. Ieri am reusit sa vorbesc la telefon cu un angajat roman din ambasada si mi-au spus ca sansele sunt foarte mici ca el si familia lui sa primeasca viza. Rugati-va impreuna cu noi pentru ca Dumnezeu sa faca o minune ca fratele nostru H sa poata veni in Romania pentru o perioada de odihna / recuperare si pentru a fi si o binecuvantare pentru Romania.

din scrisoarea de anul trecut

Am invatat ca daca pot sa ajut pe cineva sa nu ezit sa o fac. Povesteam mai sus despre o echipa care au mers sa duca Vestea Buna intr-un grup etnic neevanghelizar si cum au fost arestati si privati de libertate 52 zile, timp in care au fost si torturati. Unul dintre liderii echipei, un baiat, a fost cel mai puternic torturat, atat fizic (batai in talpi, infometare, i-au dat mancare care i-au provocat dureri foarte mari de stomac, etc) cat si psihic (amenintari cu moartea, presiune sa renunte la credinta, l-au pus sa asculte pentru multe ore mesaje religioase, etc), dar nu a renuntat nici la Isus nici la lucrare. Dar efectele acelei experiente au lasat urme in vista lui si de multe ori se simte coplesit de frica si anxietate, in special si faptului ca amenintarile si urmarirea continua. Cand am vorbit cu el imi spunea ca fizic a iesit din inchisoare, dar psihic inca simte ca e in inchisoare. De aceea am inceput sa ne rugam si sa cautam solutii sa ii aducem in Roamnia pentru o perioada de recuperare si odihna (el este casatorit acum si are o fetita de 2.5 ani). Am reusit sa dam o suma de bani si pentru procesul cu viza si sa pregtim cativa bani si pentru biletele de avion in cazul in care va primi viza. Rugati-va impreuna cu noi sa reusim sa le oferim o viza si sa putem sa ii aducem in Romania. 

Leave a comment