Vesti din Pakistan

Anul trecut cand am fost în Pakistan am cunoscut un frate drag care lucrează într-un trib hindus. Mi-a împărtășit ce face Dumnezeu printre ei și i-am daruit ceva bani pentru lucrarea de acolo. L-am rugat să-mi trimită mai multe mărturii despre ceea ce face Dumnezeu acolo. Aici puteți citi câteva știri pe care le-am primit acum câteva zile.

Câteva cuvinte despre studenții din tribul hindus care au făcut scoala de ucenicie cu noi anul trecut. Dumnezeu îi folosește foarte mult în predicarea Evangheliei în mijlocul propriului popor și Dumnezeu a făcut și minuni și prin ei, chiar dacă rudele lor sunt împotriva lor.

Unul dintre cupluri, Balam și soția sa, când s-au întors acasă, câțiva membri ai familiei, care sunt hinduși, s-au supărat pe ei și i-au acuzat că s-au creștinat pentru a primi bani și le-a spus că nu îi vor mai ajuta niciodată. El le-a răspuns: „Nu am nevoie de banii vostri, Dumnezeu este cu mine”. In acea perioada circumstanțele lui și a familiei nu erau bune, copiii erau foarte bolnavi (are nouă copii). El și soția lui au strigat către Isus Hristos. Nu după mult timp un bărbat musulman a venit la el și l-a întrebat dacă au devenit creștini – au răspuns da. Bărbatul musulman i-a zis ca a auzit că nu aveți bani și le-a dat niște bani pentru mâncare și alte cheltuieli. Experiența aceasta le-a crescut foarte mult credința. Ne-am întâlnit cu ei și i-am ajutat să crească în Hristos.

Încă o mărturie de la ei. Cu câteva luni în urmă, câțiva oameni din diferite ONG-uri musulmane au venit să viziteze zona și au vrut să construiască o toaletă pentru tot satul, dar rudele lor și chiar prietenii buni le-au spus ONG-urilor musulmane că ei sunt acum creștini, așa că nu ar trebui să-i lase să folosească o folosească. Chiar înainte să vină ONG-urile, unul dintre prietenii mei mi-a dat niște bani pe care i-am dat acelei familii pentru a-și construi o toaletă. Până astăzi ONG-urile nu au construit nimic pentru sat. Familia însă au construit pentru ei din banii pe care i-am dat și au dat permisiunea tuturor oamenilor să o folosească. Consateni lor au fost șocați de comportamentul lor iubitor și din această cauză, mai târziu, două dintre rudele lor vor să afle mai multe despre Hristos; „comportamentul tău este diferit”, au spus ei.

Anul acesta avem încă trei elevi din trib, mulțumită Domnului Isus. Mai mulți studenți vor să vină, dar le-am spus că pot aplica pentru anul viitor, deoarece nu avem resurse pentru ei acum.

Așadar, vă rugăm să spuneți un mare MULȚUMESC celor care au donat pentru ei și vă rugăm să vă rugați pentru studenții care s-au alăturat anul acesta și pentru cei care vor să se alăture anul viitor.

Poza de la o intalnire de evanghelizare in trib

Leave a comment