Calatorie in Asia Centrala

Anul trecut în perioada Scoala de Misiune la Frontieră (SoFM ) pe care am facut-o la Medias (Martie-Iunie) Dumnezeu a continuat sa ne vorbeasca despre implicarea noastra in natiuni. În săptămâna în care am fost în Istanbul, Turcia am reușit sa vizitam o comunitate de U (un grup etnic neevangelizat care locuiesc in Ch2-ina si Asia Centrala) din oraș și inimile noastre au fost aprinse de dorința de a sluji printre ei. 

Ne-am dorit mult sa vizitam comunitatea de U din Istanbul, pentru ca Lidia are pe inima acest grup etnic încă din 2005 de cand a mers prima data in Asia. 

U sunt un grup etnic turc care locuiesc în Ch2@ina și Asia Centrala, cu cele mai mari comunități în C@hinna, Ka.za…, Turcia, Canada, Olanda. Sunt un grup etnic neevanghelizat, cu un număr de 300-500 creștini la o populație de peste 12 milioane. În 2008 când am mers împreuna în Asia am vizitat și capitala provinciei din C@hinna, unul dintre orașele majoritar U din lume. Cand am fost acolo mulți dintre cei pe care i-am intalnit au crezut că Lidia este localnica și vorbeau cu ea în limba locală. De atunci U au un loc special in inima noastra si ne rugam constant pentru ei, și ne dorim sa facem mai mult pentru ca Evanghelia să fie propovaduita printre ei. 

Parte din scoala SoFM, este un internship (parte practica) de 3 luni pe care vrem să-l facem în Ka.za…. deoarece am aflat ca acolo este o comunitate mare de uiguri în zona de sud-est a tarii, așa ca planificăm să mergem la jumătatea lunii Aprilie, pentru perioada de internship (parte practica) de 3 luni în acea zona a lumii. 

Zilele trecute am vorbit cu unul dintre liderii de acolo și am aflat că putem sa vizitam țara maxim 2 luni folosind viza de turism, cu condiția sa ieșim din țara la 30 zile. 

Planificăm să plecăm spre Asia Centrala în jurul datei de 15 Aprilie și să fim acolo 2 luni în Ka.za. și o luna intr-o alta tara din Asia centrala – încă ne rugăm în care din aceste țări am putea sluji. Ne vom focaliza pe lucrarea printre U și lucrări printre alte grupuri etnice neevanghelizate. Va fi și o perioada în care vom încerca sa înțelegem cum putem sa ne implicam pe termen lung în lucrarea printre U și în lucrările printre grupuri etnice neevanghelizate din Asia Centrala.

Vrei sa fi parte din echipa de sustinere a cestei calatorii? cum?

1.Fii unul dintre sustinatorii financiari pentru biletele de avion – daca ar fi

5 persoane care sa doneze 500 ron (100 euro)

10 persoane care sa doneze 250 ron (50 euro)

20 persoane care sa doneze 150 ron (30 euro)

30 persoane care sa doneze 50 ron (10 euro)

2. Fi unul dintre mijlocitorii care va sustine in rugaciune calatoria

Acceseaza link-ul si intra in grupul de whatapp pe care vom trimite update-uri si motive de rugaciune

https://chat.whatsapp.com/BDvVdcHNjlG4EmkvM5I4Bl

Leave a comment