CEAI (Cine Este Acest Isus)

Investind in tinerii romani

logo-ceaiDani: Hristos s-a nascut!
Tanar: aaaaa, Adevarat s-a nascut! Dar ce-i cu salutul acesta?

D: asa ne salutam noi in perioada sarbatorii Nasterii lui Isus

T: interesant, nu am mai auzit asta

D: dar sti cine este Isus?

T: Da stiu, sunt si eu crestin

D: oooo, ma bucur sa aud asta

T: stiu multe despre Isus, am fost la studii biblice, dar nu prea aplic ce stiu

D: de ce?

T: pai, nu pot. Am tot incercat dar cad din nou

D : nici nu o sa poti prin propriile puteri, de ce nu ii ceri putere celui ce s-a nascut ?

.

.

… dupa o jumatate de ora …

T: nu am crezut ca o sa am o discutie despre Dumnezeu azi pe strada, multumesc mult.

D: cu placere, si eu m-am bucurat sa putem vorbi despre Isus. Imi dai voie sa ma rog pentru tine ca Isus sa te ajute sa implinesti ceea ce sti?

T: aici in strada?

D: da, de ce nu?

T: (un pic rusinat si inconfortabil) da

…..

D: daca vrei sa vorbim mai mult te asteptam la intalnirea CEAI. Nu uita tu nu poti, dar El poate.

Inainte de sarbatoarea nasterii lui Isus am iesit pe strazi, la fel cum cu ani in urma au iesit ingerii, pastorii, magi, Simeon si Ana sa spuna vestea buna ca Emanuel a venit. Focalizarea acestui an a fost pe tineri, si am ramas placut surprinsi sa vedem deschiderea tinerilor pentru a discuta despre Isus. Am facut lucrul acesta pentru ca de ceva timp Dumnezeu ne-a pus pe umeri un jug de ciocolata pentru generatia tanara din zona Medias si ne vorbeste din nou si din nou sa ne focalizam pe tineri in ceea ce facem.

Gandul nostru este sa incepem un grup de tineret care se va focaliza pe evanghelizarea tinerilor necrestini si comunicarea Evangheliei in mod relevant pentru generatia “screenagers”(tinerii ecranelor).

One thought on “CEAI (Cine Este Acest Isus)

Leave a Reply

